tisdag 3 mars 2009

Tisdag då jaha!

Oj , då var det visst redan tisdag!
Det är så positivt med att jobba kväll för denna fredagen som ledig är
ju helt guld värd, längtar redan ,,en fika med Theo på stan!

Min arbetsgivare ringde ju & väckte mej idag så det var ju bara till
att stiga upp=/
Har varit duktig lite, dammsugit & ska nu snart torka golvet.
Får ju frukostbesök i morron.
Ska även ta tag i mitt cv så det kommer iväg i morron...

Ja just de,,, jag röker igen men inte så mycket=(
Jag höll på att bli galen, jag såg ciggaretter överallt, tyckte det luktade
så gott!
Någon dag ska jag sluta men kankse inte just nu, var sak har sin tid!
Detta med ursäkter är bra!

* Du jag håller tummarna för dej,,,våga chansa,,
kanske är det han med stort H*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar