fredag 13 mars 2009

Sista dan på detta jobb,,,

*
Jaha, då var det sista dagen på detta arbetet,,att vi har jobbat idag.
Fulla av energi & hoppfulla,,,eller inte =)
Städat på riktigt, fatta såååååå skitigt,,jag bara bävar men rent blev
det i alla fall.
Fönstrena putsade,nu ser dom riktigt bra ut dom som jobbar där *L*
Är ju alltid lite jobbigt med avsked men det är kanske bättre & säga
"på återseende"

Jag kommer ju träffa en del av dom om inte annat 28:e Mars då vi
ska bowla & några ska köra Gokart & sen äta buffe´ på hotellet.
Några av dom ser jag jue redan i morron *PARTY*
Känslan att bli saknad & faktiskt varit omtyckt känns bra.
Lite lättare att vandra vidare då.
Kommer sakna många av er!

Varit hos coachen oxå, känns så bra,,,energierna bara klickar!
Jag vet vad jag vill göra så nu hoppas jag bara arbetsförmedlingen
tycker som jag *troligt va*

När jag kom hem så hade mitt gamla jobb ringt & undrat om jag
kunde jobba i morron hele dan,,känns som ett bra tecken!

Nu e det tvätt & sen slapp i soffan, hanen dimper väl hem sen med
någon öl i benen =) Klubben är & relaxar ikväll,,gött för han!

,,,,, i morron är det ,,,,
PARTYYYYYYYYY !
Vi börjar i Anknästet & sen för vi kosan till Inkslingers Mc...
tjoho in i dimman, trevligt Göteborgsnattgäster kommer oxå,
synd bara att Stefan skulle dra på sej AllanArneförkylning *snyft*
Håller på & övertalar Benny att stanna hemma & dammsuga men den
envisingen vill gärna följa med,,,

Hmmm undrar hur Lennart ska göra månne?

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Helge ska iaf vara hemma.. f-n ta han om han kommer.

    SvaraRadera
  2. Lennart är INTE bjuden... DET ÄR ETT SOM ÄR SÄKERT. Alla får hjälpa till att mota Olll...Nej, Lennart i grind!

    SvaraRadera