torsdag 26 mars 2009

Anna & Petrusdag,,,,,

*
Idag styrde vi kosan mot Nässjö jag & Theo, Anna fyller 35 idag så vi
var bjudna på kalas*L*
Passade på att lämna tillbaka min perkulator oxå som läckte,
till min stora fasa så hade dom inga andra hemma & inte på nåt annat
ställe jag var på heller *snyft*
Jag som är en sann kaffekärring fick plocka fram min gamla bryggare
men det är inte lika gott, får nog allt bli Don Pedron en stund igen....
jakten fortsätter på en ny perkulator,,,damdamdamadamda,,,,
*
Var helt mysigt att träffa tjejerna igen, vi konstaterade att vi har inte
setts alla sedan december -04 fast jag har tänkt*wow* & jag tror att
vi faktiskt tog en fika dec -05,,har jag fel tjejer?
Era barn var ju faktiskt med då...
men mitt minne är ju bra men kort så jag kan ha fel*L*
Petra ska ju ha smått i Juni så fin så fingravid...
Massa mys & nyttigt för ungarna att fajtas lite med varandra det
behövde dom*L*
Många kloka ord & det kändes som om vi faktiskt sågs förra veckan!
Tack för en mysig dag med god kaka & kaffe & grattis Anna!
Vi synes ju om 2 veckor här i staden, hoppas på picknickväder då =)
Så här fina kan vi vara
Var bara tvungen, Theo var fotograf *fniss*
fin stol du har Anna *L*
*
Sen for vi hemåt igan & hämtade Tove på dagis så det har blivit en dag
full av bus för Theo men inte kunde han somna bättre för det=/
*
Hanen haltar på för fullt ,,du har lovat ta det lugnt nu !
*
I morron blir det fika på stjärnan innan jag lämnar tillbaka Theo.
Ja just det, idag har jag mest suttit på röven & tjatat så endast 6860
steg fick jag ihop.
I morron hoppas jag på fler för då är det bowling med fd jobbet om nu
min hand tillåter detta är dock skeptisk för den värker massor!
Det finns ju alltid en bar som tur är,,,
men hoppas på nån "holeinone" på banan.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar