torsdag 10 december 2009

Ny upplevelse,,,

1
Gick upp på utsatt tid,,7,30,,många koppar kaffe för att få mej att
vakna till liv men kors i taket så kom jag i säng samtidigt som
Hanen i går runt 22 tiden & de var ett tag sen jag la mej så tidigt!
1
Har roat mej med att slå in julklappar idag,,det är mysigt!
Sen var jag & handlade den näst sista sen är jag klar,,guttans!
1
I dag tänkte jag att jag bara skulle vara & då njöt jag så här,,,
Ny upplevelse,,,
1
Detta är lyx för mej & jag kände mej som en lyxig tjej,,låtsades att
jag var en rik hemmafru som egentligen var på ett spa & fick
behandlingar =)))
Det syns inte jätte mycket men tillräckligt för att se lite piggare ut.
Nja ser kankse inte riktigt ut som de fräscha töserna i filmer men
det är nog inte långt ifrån=)
Fick även tips till mina ögonbryn,,får se om jag vågar testa till
julbordet på lördag.
Detta med smink & jag är ingen bra kombination men jag skulle
gärna vela lära mej hur jag sminkar kraftfullt utan att spackla...
1
Tog en sväng på Åhlens till & hittade lite mera,,sicken tur va ;)
1
Hade fått ett jättefint brev när jag kom hem med fin målning på
& en drömfångare som nu sitter ovanför mej i sängen,,,
Jag lovar att jag ska bevisa att det funkar,,Tack min vän!
1
Utvecklingsamtal med Theo idag,,ja han fick beröm i allt, kunde
det han skulle & vad vetgirig.
Vi fick beröm som föräldrar att vi pratar & förklarar & svarar på
hans frågor..fröken pratade om nästa år då han börjar Nollan,,
gulp,,killen ska börja skolan nästa år,,tycker inte det var längesen
han var miniliten & kräktes ner allt som kom i hans närhet!!!
ÅNGERST!!!!!
Min lille kille blir stor,,jaha & när hände det då?
Nä nu stoppar jag tiden,,
STOP!
1
Sen fick jag ta med honom hem trots att det bara är Torsdag,,
vi är lediga allihopa här i morron & ska till Växjö & handla & titta
till Hanens pappas grav så då slipper grabben gå upp i ottan!
Så i morron blir det mysfrukost med la familjen & mysdag i Växjö!
Jo det går att leva med..
1
Nu är det snart dax för bädden & sova sju kvart i timmen så jag
orkar i morron, kan säga att mitt stressande har satt spår..min arm
värker lite & jag är trött!!
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. snällla pretty pretty please with sugar on the top, tat för i helv...lite lugnt snälla du!...

    klart theo fick beröm, min lille låssas-son...saknar honom gruvligt vill jag lova.-(((

    hoppas ni får en kanondag i morgon, själv funderar jag på om jag inte åtminstone boorde tänka lite på att införskaffa några julklappar. har inte ens börjat än.-)

    ta hand om dej, ta det lugnt och fint, stressa inte, och om armen värker ska du säga till på sjukan för det kan bli lymfödem, dvs armen blir full av vatten o svullen....kram
    hypokondriker-jansson

    SvaraRadera
  2. Åhh vad det där såg skönt ut! :-) Kanske själv skulle ta och ordna till ett minispa här hemma i morrn.

    Apropå smink... Ja, du vet ju hur jag brukar se ut. Jag har inte alltid varit duktig på att sminka. Det var först när jag blev sjukskriven (för snart 3 år sen) som jag började. Jag märkte att det var avkopplande att måla. När man väl är klar (efter en timme) så känner man sig så fin och fräsch :-)

    Kram på sig

    SvaraRadera
  3. ja guu så bra det är med "rik hemmafrudrömmen" den kör jag på varje gång jag är hos frissan *ler* Man har spadagar alldeles för sällan men det kanske amn ska fixa ihop..lite hemmaspa..nice! kram

    SvaraRadera
  4. Ögonfransarna, och lite färg det är lisa för själen det :O) Gör brynen också du, man känner sig lite fånig, i alla fall gör jag det, men det ger lite mer färg i ansiktet utan att se spacklat ut :O)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera