fredag 30 juli 2010

Från koja till slott..

*
Igår begav vi oss till Virserum & Dacketräffen,,,låååång väg
att åka(3 mil),,,ja tillomed så att detgår att köra vilse *L*,,,
vi skyller på den religösa sidan eller hur var det *fniss*
*
Regnet valde att strila ner hela tiden men men tältet kom upp
men så hade vi ju Robban & Janne med som visste hur det
funkade.
Från koja,,,,


,,,,till slott!
*
Några av oss åker idag & vi andra på Lördag så nu hoppas vi
på SOL.....
Vi Bitchar har blivit jätteduktiga på att ses många på samma
ställe,,,nu till helgen är det bara Söstra Snorskan som saknas
de tycker jag är jättetrist men men.
*
Väl hemkommna så blevo det handling & sen kom Svåger
& svägerska över & grattulerade Theo lite i förskott,,,
klockren paket =)
Spindelmannentallrik,mugg,skål & sked,,,ja kanonhäftigt.
Var & lämnade av packning,,jo jag fuskar & skickar med bil
vill ju ha hojen med cutsen den blir snyggast då,,,
*
Ja allt handlar ju OM jag kommer iväg.
Cajjo har fått medeciner & vitaminer & specialfoder, allt har
gått bar ända tills idag på morron då han kräktes upp det han
åt igår stackarn.
*
Robban & Cajjo ska bonda i helgen & jag har frågat 1000
gånger om det är ok att jag åker, jag är ju iofsej bara ca 3 mil
bort så Robban har lovat att hålla mej underättad & händer
nåt så tar jag mej hem.
*
Detta är ju inte vilken mcträff som helst, jag har endast
missat 1 gång sen 1994 & det var förra året när jag &
Robban var i Laholm & förlovade oss.
Sen är det den första Mcträffen jag varit på sen Juni förra
året & sovit över.
Ni som följt mej här inne vet ju att jag har /hade en skvätt
panikångerst & förra året så bröt det ut ordentligt.
Så handen på hjärtat så är det nervöst, dels för att jag ska
sova över, sen för att jag inte är "gamla Ankan" längre.
*
Jag är ju inte det rödhåriga yrvädret utan en skallig, 14 kilo+,
tröttare Anka,,,ja bara det gör mej nervös.
Men jag har mina fina Bitchar runt mej som jag litar på till
1000 % & flera andra vänner som stöd,,,
Hoppas bara på uppehåll nu för det gör att allt blir roligare.
*
Nu ska vi fixa lite sen blir det Tacos till frukost,lovade Theo
det igår & han åker ju till sin pappa idag....
*
Hejdåposs!


3 kommentarer:

  1. Det kommer att bli grymt och alla kommer se ditt röda yrväder iallafall!*kram!*

    SvaraRadera
  2. vad gäller Robban...jag förlorade ju min roddan i februari. vill han prata med nån ( även om ja är tjatig) så säg till honom att jag kan komma och prata med honom om han vill. jag vet ju när man måste ta bort ett djur som är ens bebis...dom ska bonda så mycket dom kan, men det är tufft som i helvetet.
    fast jag antar att han vill vara ensam med cajjon....

    jag kommer nog sticka till marknaden i morgon om vädret tillåter och min psykiska hälsa tillåter.
    messar när jag är där:)
    ha så jävlans förbannat skitkul gumman det är du VÄRD!!
    löve you

    SvaraRadera