tisdag 20 juli 2010

Second hand e bra för plånboken.....

*
I natt har jag sovit minsann minst sju kvart i timmen, dubbla
sovisar visade sej vara det jag behövde =)
*
Fjukost & hygiena oss sen bar det av till Halmstad.
*
Käkade nån smaskig macka på Sandys & fick tandkräm av
en tös som for omkring på nån eldriven enhjuling....
*
strosade lite i affärerna & hittade massa av REA,,,de gillar en
sann smålänning =)
Hittade en bikiniöverdel som jag faktiskt kunde stoppa in min
tutte i =)))))
Så nu har jag en finfin tvåtuttad lila bikiniöverdel med nitar på...
*
Sen bagav vi oss ut på secondhandturne,,,
Det var min dag idag,,,,
*
Någon som lever på stor fot!!!
*
Jag hittade träningsskor,byxor till Theo,tröja till Theo &......
*
En svart korsett......


Semestermugg...
*
Allt till en summa av 85 riksdaler,,,,,
men dom räknade fel på några kronor men det gör ju inte mej
någonting.
*
I Augusti är vi bjudna på 40 årsfest med tema cowboys så då
hade jag tänkt att jag skulle vara bordellmamma.....
Röd cingolallatröja med corsetten över, svart kjol & röd
underkjol & mormorskängor till detta..
Vet ej vad jag ska ha på huvudet än,,känns ju så där o vara
skallig,,,,men det löser sej...
Förslag någon?
*
Hade tänkt att hälsa på lite bekantar när vi var i Halmstad
men tiden bara rann iväg & magarna kurrade...
Så det blev hemfärd & grillning,,,,nån Corona slank ner
oxå..
*
I morron bär det av till Limham när vi hurknat till...
*
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Nämen Limhamn?! Vad ska du där?

    SvaraRadera
  2. jag har en lockig fin peruk som du kan få låna om du vill! svart och ser ut som troll den där kaluffsen

    SvaraRadera
  3. Vilka fynd du gjorde..
    Shit vad snygg du kommer att vara på den cowboy festen.. Räcker det inte med en snygg cowbojsar hatt??

    Ha nu en bra dag i Limhamn..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att du skall ha en riktig horperuk,typ Dolly Parton.
    Vilka fynd du gjorde.Korsetten var häftig.Du kommer att bli ett pangbordellmorsa.
    Tack för din omtanke.
    Kram Mette

    SvaraRadera