söndag 11 juli 2010

Grill & bad,,,,

*
Nu har jag varit duktig i dagarna två med att göra inget som
är stressigt, känns ovant på nåt vis,,att bara göra de jag vill.
Tyvärr kommer mitt dåliga tålamod upp till ytan, märkligt
att de ska komma nu!
*
Gårkvällen bestod av grill & trevligt sällaksap i Bodafors.
Alla nöjda & glada & Theo fick leksällskap oxå..
De attans myggen blevo elaka tyvärr, åt gott på min svål
fast ioförsej så är det säkert inbjudande,,en aldeles egen
landningsbana =) bara att slå sej ner & suga blod!!!
*
Idag tog jag mod till mej att åka till badplatsen..
Silja Line dockade in i Östanå =))))
Stort & vitt fartyg *L* men de gick det med & Theo han
badade & badade,hoppade & dök som om han aldrig gjort
annat,,,,hans vattenrädsla är över!!!!!!!!
*

KOm på att jag kunde knyta en scarfs om huvudet & bada
med den på, blött & gott,,svalkande!
Så Cillabenet,,,nu doppar även JAG huvudet *L*
*
Såg att Theo hade brännt sej lite, han är ju precis kritvit
stackarn, inte det bästa sommarpigmentet..rödhårig & ljus
men med Aloevera gel så lindrar det , ja han har inte klagat
än den lille.
*
Fick ett leende idag,,,jag har hår på benen!!!!!
Knasglad *L*
*
Nu gott folk ska jag sova mej en stund för....
I
MORRON
ÄR
DET
MIN
SISTA
CELLGIFT!
*
5 månader av cellgift är äntligen över (hoppas jag verkligen)
Känns overkligt & konstigt.
Även ska vi få träffa läkaren så jag hoppas han bara har bra
saker att säga!!!!
*
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Ha det bra imon och fira lite extra sen! Nu är hemsidan läslig även för mig. Tack för det. kramar Mariette

    SvaraRadera
  2. nja det vettte katten om det sågut som stena line...möjligtvis en liten eka:)))

    fast jag är ju partisk, min anka är alltid världens vackraste anka:)
    ha så kul (!) i morgon på hotellet:) förresten jävligt snögg bakgrund hörruduru:)
    kraaam o i vanlig ordning ringer du när allt är över o du är hemma igen:)))

    SvaraRadera
  3. Va gött, med sista giftet!
    Och vilken härlig stund på stranden.
    Skillnaderna är stora, du ler över hår på benen, jag förfasas.....
    Tänk va olika det kan va...

    SvaraRadera
  4. Då håller jag tummar för trevligheter hos doktorn imorrn!

    SvaraRadera