söndag 4 juli 2010

Mc ger energi,,,,,

*
Min nyklippta trollis!!!

Snygga som få!!!!!!
*
Gårdagen började med kaffe & klädprovning för vännen C,,,
Sen bar det av till Jönköping & mamma.
*
Hon har fått BLODFÖRGIFTNING!!!
Jag lider med henne & önskar av hela mitt hjärta & själ att
jag kunde ta hennes smärta, hela hon är som ett öppet sår,
så ömtålig & skör,huden är så tunn så tunn så det gör ont när
hon ligger.
*
Blödande sår på huden, ja inte den bästa kombinationen med
infektionskänsligheten.
hennes vita blodkroppar hade stigit minimini så dom ligger
runt 0.1.
För att jämnföra siffror så när jag tar mina prover på dom
vita rackarna så måste jag ha 1,0 för att få ta cellgift så då
kanske ni kan få en hint om hur svagt det är för henne.
Hon hade dock sluppit syresättningen men fortfarande har
hon dropp i form av näring & vätska.
Idag hde hennes HB sjunkit så nu blir det ev en
blodtransfusion,
Så nu hoppas jag bara på att det INTE kommer några
baciller till Ankboet för då får vi inte hälsa på henne, fel bacill
nu kan vara jättefarligt!!!
Bara att kämpa på & bita ihop & titta på...
Men hon har lovat mej & många andra att inte ge upp, att
kämpa med allt hon har som tur är har hon humorn kvar
så goda skratt hinner vi med & som ni vet så är skratt en
superduper meducin!!!
Men jag hade för allt smör i Småland bytt plats med henne
på stört för detta är inte rättvist att hon ska behöva gå
igenom denna smärtan!
*
I morron har jag möte med Överläkaren på hud så då ska
jag få reda på allt & diskutera Lex Maria med dom.

*
MEN...jag känner mej energifylld mitt i allt ändå!
Att de är bra för min själ att åka hoj, nu är jag såååå glad att
jag INTE ställde av "Dagny"...
Var hos Loride Mc på träff igår,Mina Bitchar var där ja
nästan alla,,saknade Emma & Camilla..
De är balsam för själen kan jag lova=)
Skuggplats bokad...


Jag intog vatten de gjorde inte dom andra *L*
*
Dragkamp bidde oxå Inkarna VS Bitcharna,,,
Å nä vi skulle ALDRIG fuska inte så så klart vann vi =)
*
7 av 9 Bitchar!!!
*
Vid åttatiden kände jag att jag kunde det med mcträff så då
for jag & Dagny hemmåt, lite småvägar, lite gas vid rätt
tillfälle...
mannen lämnade jag kvar,,han behöver fylla på massa energi!
Stannade till hos Anna & lämnade av massa energi,,ja de kan
jag lova att de var välbehövligt för henne!!
*
Det hade kommit ett paketbrev till mej,,,är dom inte underbara!
TACK Fighter,,,,
*
Nu kom min man hem så vi ska till min Gudmor & käka
lunch & sen hämta hem Cajjo...

*
Hejdåposs!





4 kommentarer:

  1. Glad att du blev glad.
    Som jag bor är det inte lätt att hitta något att köpa. Letade febrilt på nätet efter vit choklad och dödskallar:-)
    Men så kom jag på att jag köpt x antal sånna i fall att...


    Härliga foton från mc-träffen!

    Tänker på dig.

    SvaraRadera
  2. Kära ankabanka.....uppdaterade mej precis om läget om ditt kaos o stackars lilla mamman, hon är en kämpe liksom sina döttrar så visst ska de gå bra om de nu inte ska envisas med att ta kål på henne genom medicinering, vilka stolpskott det finns man blir blir ju mörkrädd...........Krama dej o mammsen från jag.

    Tänker på er o sänder det jag kan av den styrka jag har.

    Hej från den äldsta.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att din stackars mamma blir kvitt blodförgiftningen.Milda makter.
    Tar det aldrig slut för er.Ni är ena riktiga fighters och verkar vara vid gott mod trots allt.Hoppas att det går bra med cellgifterna idag.
    Styrkekramar till dig och din mamma
    från Mette

    SvaraRadera