fredag 16 juli 2010

Ljus varde det,,,

*
Uj uj uj,,svettigt värre men det bidde rent iallafall =)
Hanen med dammsugaren & jag med moppen så gick det på
halva tiden....
*
Hade ljusparty igår,,lyckat!
Lita avfall på folk men så är det ju alltid,,,vet ju själv hur
vimsig jag kan vara *L*
*
Det var ju som de andra närmsta dagarna VARMT så vi
bestämde oss för att sitta ute,,,,,,
Ja nu kan vi ju det när vi har en uteplats,,,,ME LIKE!!!!
Lite frukt & grönt, dricka & kaffe & goa skratt...
*
Tena Lady & Toapappersrullning så var kvällen biff =)
*

*
Nu har jag börjat spara mitt hår till mohikanfrisyr,min
omgivning påstår att jag kan bli blond!!!!
JAG blond,,,,hahahahaha de ska bli kul & se,,har faktiskt
väldigt svårt att se mej själv som blondin men men hoppas
vem det nu var som sa att det såg lite rött ut har rätt =)
*
Längtar tills då jag kan börja testa färger & form,,
*
Idag blir det en aning jobbig dag, jag fick en tid hos Gyn...
Har bestämt mej för att boka tid för sterilisering...jo de är
tungt, nog det tyngsta i denna J-A cancerresa...
Att vi inte fick valet att bli föräldrar,,,
Mr C var tvungen att bestämma det åt oss...
Får väl ta ett snack med doktorn idag,,jag sitter ju lite i
en moment 22 situatuion,,,
Jag har en hormoniell bröstcancer blandat med Endometrios
& sen får jag INTE bli gravid inte så smidigt om vi snackar
preventivmedel men jag antar att jag inte är den enda på
jorden med den kombinationen..
*
Sen blir det en sväng in till mamma & hälsa på, hon är så
mycket piggare är så underbart att höra henne.
*
Måste ta & tvätta lite & packa för i morron far jag & svärmor
till Laholm,,,,mysigt & skönt..
Hanen & Cajjo kommer sen & ja alla juveler & diamanter &
cash har jag lagt under madrassen om nån behöver =)))))))
*
Hejdåposs!


2 kommentarer:

  1. Blondin... ja, det vore något det ;-)

    Kramar från Pennelina!

    SvaraRadera
  2. Jag blev klimakteriebitch i förväg pga cellgifterna som tog rubbet.

    Blir så glad då jag hör om ditt hår.
    Mitt första var bebismjukt och ljust. Rakades av efter fyra veckor och sen kom det: mörkt, lockigt och så jävla vackert!!
    Har inte haft lust att färga eller nåt:-)

    SvaraRadera