söndag 25 juli 2010

Chokladogram...

*
Jag var & hämtade några paket som kommit när vi var i väg
sist,(kuddarna har kommit suzan,tack=) ett paket var med
som jag inte kunde minnas att jag skulle ha var med,,,
Kliade i fingrarna när jag öppnade det...
*
"För att du kämpar"
Vi syns på Dacke
Kramar Karin & Piere
*
Tack gulliga ni, kramar får ni på Dacke & överraskad blev jag =)
*
Igår begav vi oss till stugan igen, semester med Theo, Robban
var en sväng i Karlshamn men regnet & en mindre kry
Cajjo gjorde att han kom hit igår istället för i dag..
*
Tog en promenad för glass & snusinköp, måsten i livet =)

Theo & jag med Lagan i bakgrunden.
*
Theo har varit i sitt esse men jag kom på varför sen....han
drack cola på vägen hit....han tål INTE cola,blir som en
duracellkanin.
Vi har skrattat så magmusklerna har fått jobba,,bra iofsej=)

*
Othello & Mixmax har spelats.
*
Något trött idag för Theo har väckt mej minst tusen gånger
i natt, ny miljö & svårt att sova men men vi har ju semester!
*
Här har vi 14 grader,regn & blåst men det passar ju bra då
med loppisrundor & handla lite.
*
hejdåposs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar