måndag 29 november 2010

Tänt va de här...

Nu är både lila & svarta stjärnan på plats,,gardiner & dukar är
stykta,,jo ni läste rätt,,,jag lyxade till de & strök i år =)
Fina lila stjärnan,,I löv,,
Tomtar hos Theo
& snöbollar i hallen..

Tvättat massor av tvätt & förflyttat saker till förrådet en
produktiv dag.

Theo stackarn e sjuk igen,feber, ont i halsen & hosta,,ja
ganska loj är han botar med glass i stora lass & de tackar han
inte nej till minsann.

Hanen har kommit fram ordentligt till Stockholm men det var
inte kul resa, moddigt & bilar i diket,lastbilar som inte kom
fram plogbilarna var visst flitiga & de är ju bra.

Jag har blivit så blödig, jag är så orolig att något ska hända
honom att han ska tas bort från mej.
Ville liksom inte släppa honom men var ju tvungen =)
Han sa åt mej att inte gråta, tårarna trillade utan att jag märkte
men vi syns ju på onsdag kväll igen men ni förstår...
Denne man är  min vänstersko helt enkelt!
Jag har aldrig upplevt den kemin vi har, den är underbar!
Ja jag är bleven blödig & orolig..
Vaknar varje morgon & tänker att det inte FÅR hända Theo
eller honom något,,,det är en jobbig ororskänsla som jag inte
kan styra över.
Får nog jobba på den lite men älskar ju dom så oöndligt!

Smet upp till C på några välbehövliga koppar Java & fick
låna en katalog med MASSOR fina saker i,,,,ja tänk OM
jag hade så mycket pengar så jag inte visste vart jag skulle
göra av med dom,,,,då hade problemet varit löst.....
Vill ha massor typ....Sweden rock shop...

Inte svår att älska helt enkel...
vill ha vill ha ännumera ha!!!
Julskyltningen hoppae vi idag,,feber i boet & massa snö för
honom att hosta omkring i nope thanx..
För en gångss skull så kände jag inte för det, ville hellre
intensivumgås med Hanen & Theo

Brukar ni varndra runt på julkyltningen?

Trevlig Första advent till er alla

3 kommentarer:

  1. Vi hoppade oxå julskyltningen i år! De var "dåligt" väder och sen med en dotter vi inte riktigt vet om hon är sjuk eller inte. Men den där hostan har hon oxå fått, kan dem har smittats på den snabbisen i fredags? Är de verkligen möjligt?? Nanna gott !

    SvaraRadera
  2. Julskyltning kan vara mysigt men jag hade det gott i soffan med igår..

    Den där oron känner jag igen, den finns hos mig med över framförallt barnen men även sambon..

    Sweden Rockshopkatalogen..Mmmmm... Där finns mycket fint man skulle vilja ha.. Där finns också mycket julklappar till mina barn :-D

    Ha nu en bra måndag och hoppas Theo har piggnat till..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vet precis hur du känner... men det är bara att lära sig leva med det.
    Ringde upp de som har katten. De va inte säkra på om den skulle få åka.. men jag får mer besked i dag tror ja..

    Många Kramar
    Bergatrollet

    SvaraRadera