lördag 13 november 2010

Förvirrande tv tablå...

En sån slappardag, gjorde faktiskt knappt någonting fram till
lunch bara hängt med Mari & Theo & Lakrits.
Känns lite fult med tanke på att Hanen & camilla haft fullt ös
hela dagen, han som åker så mycket ändå i veckorna men han
är så underbar min man så han hjälper mej med sånt här utan
suck & stön...
Ja det är inte svårt att älska honom..
'
Lunch hos mor min & Sören,,mysigt & lite huvudbry hittade
vi när kvällens tv program skulle bestämmas..
Aftonbladet-Expressens 14dagarstv bilaga
(Tv3 13 November)
'
Aftonbladet: 15.55 24 H,,,,,
                    16.55 Simpsons
Expressens tvbilaga: 15.45 Ensam mamma söker,,,,
                                16.45 Morden i midsommer.
'
Ja de är inte utan att vi blev lite förvirrade,,
Nån som vet vad som sändes?
'
Handlade oss en sväng & hittade lite nya sorters glögg=)
Dufvenkrooks Blåbär & Lingon
rekomenderas.
'
Hittade även Chili & Choklad men den blandningen lämnar
jag över till min man..
Annars har kvällen varit lugn & sansad med köv me brö!
'
Fick rapport att Örnen lämnat nästet & är på väg till boet..
Blir sent för dom!!
'
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. fniss det tyckte jag va kul:)) tevetablån alltså:))

    här har med pajjsat runts o käkats pepparkakor:)
    det är mys det!

    hoppas dom tar det longt hem!
    kramen på sej!!

    SvaraRadera
  2. Dålig på att både läsa och skriva. Tänker på dig och syns snart! Ny snygg design du fixat!
    Kram

    SvaraRadera