måndag 8 november 2010

Saknar,,,


Längtar till i kväll *L*
Partylitemyz.
'
Gårdagen gick i lugnets tecken,tog en tur till pappas grav &
satte dit ett ljus, saknade av honom är stor, är så mycket som
jag vill att han ska se, uppleva min lycka men samtidigt vet jag
att han hade nog inte klarat av min cancer på ett bra vis.
Nu vet jag ju att han är här runt mej men jag skulle vela prata
med honom, krama om honom,,visa honom min underbara
Robban & att han kunde få se hur stor Theo blivit...
Höstern/vintern är alltid mest jobbig för mej i saknaden av
honom..det är allahelgona,Fars dag, födelsedagar,jul...
Saknar dej!!
'
Idag blir det till att handla lite, KBT , dammsuga,slinka in
på djuraffären,,jag ska ev skaffa ett husdjur mer får ni veta
OM det blir så..
'
Nu måste jag nog ta tag i min dag så jag slipper att stressa
för de är dumt!
'
Hejdåposs!

1 kommentar: