torsdag 18 november 2010

Olika..

..smaklökar har vi ju
det är väl iof sig tur det så det blir lite variation på maten när man
blir bortbjudna=)
Theo åt Ärtsoppa med ketchup i.

Ja de får ju stå för han om det var gott *L*

Theo är piggare idag men får vara hemma in case off, så dagen
har faktiskt bestått av att laga lunch,lösa korsord & tvättat.
Jag orkar inte mer, laddar inför lördagen för då ska jag orka
att vara med på hela festen är min tanke..
Vi börjar ju förbereda redan kl 16 med foto & fix,,ja en heldag
med mina Bitchar.
Det går att leva med!!
Förra året var jag ju nyopererad & kunde inte vara med,jo
flickorna hade ju gjort skålar med en Anka & öl i så jag var ju
med på ett sätt!
I år ska det bli ett hejdundrandes underbar fest helt enkelt!!
Nån som e sugen på att komma månne ???

Nu ska jag nog steka lite plättar till la familia & ikväll ska
vi tattuera oss=))))

Hejdåposs!

1 kommentar: