onsdag 17 november 2010

Bloggfika...


I dag vaknade Theo med ont i halsen & hosta men de är ju en
del skit som går nu, inte feber men på gränsen.
Tackar för hostmeducin & alvedon,,de är grejer de=)

Äntligen blev vår bloggfika av, var ju evigheter sen.
Morotskaka stog på menyn, de måste ju vara en nyttig kaka..
de hörs ju på namnet =)))))
Bloggtöser & gästfikare i Ankboet!

Den nya tvn kom idag, hoppas nu att den tar alla format som
vi önskar & kan kolla på film.
Em bidde lite bergodalbana, kankse inte riktigt som planerat
men de blev ju inte mitt liv heller ,,*L*

Resten av jultidningarna kom idag oxå,,min älskade ensamma
Mamman kalender & det bästa av allt!!!!
En ny korsordsbok *L*

Så nu ska jag natta Theo & sätta mej till ro i soffan & lösa
korsord så pennan glöder..
Hoppas på att kankse få se Greys i sängen ikväll!!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Hej hej!!
    Jag hade sett fram mot att träffas igår..
    Men det blir inte alltid som man har tänkt..
    Hoppas att vi ses snart<3
    Morotskaka är min absoluta favorit kaka:)
    Ha det bra
    Många kramar
    Åsa

    SvaraRadera