tisdag 23 november 2010

Bra dag...


Tidigt upp, ja eller för mej tidigt & till Fru doktor,,
Jag har en underbar sådan,,planerna för min framtid kommer
bli bra om det går som vi vill & de hoppas jag ju på.
Även ett välbehövligt kuratorbesök vart på agendan.

Helst hade jag nog velat vara inomhus idag för det har varit
klass 2 varning på vädret & bilisterna halkar hitan & ditan
snorhalt är det!

Brevbäraren gjorde mej lycklig idag,,
Movietime!

Vanligtsvis så är inte film så betydelsefullt i mitt liv men dessa
bara föll jag för & ska jag ha dom är det ju snyggt med fodral.
3:e filmen kommer sen...
Även Hanen gjorde mej lycklig,,,MASSOR av lakrits =)))
Dom hade hittat ett ställe med "skadat" godis.....
35 spänn är helt överkommligt för denna...
Sluta äta godis 2011 istället!!!

Hade väntat besök & även oväntat,,,blir en aning förvånad
över hur en del tänker i vissa situationer...

Nu är det dax för årets första julbord ska försöka att bara
välja ut det godaste.....
Lätt..öhhh nä!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Busväder är det nog både lite här och där idag, om man ska tro på meterologerna....

    En liten filmrecension kanske kommer så småningom då? Men lakrits? Tacka vet jag choklad!

    Ha de gött!

    SvaraRadera
  2. mm hoppas julbordet smakade gott :)

    SvaraRadera