lördag 20 november 2010

Morgan & Jack..

Jag lärde känna Captain Morgan & hans cola vän igår, ja de var
precis i min smak de,,lagom att smutta på.

Hanen var egentligen trött så vi skulle inte gå nån stans,,tänkte vi
men sen kom ju L8 & di andra från Göteborg & jag hade ju en
bit morotskaka till henne som hon by the way LÖV!!!!

Så vi traskade upp till våningen ovaför
Tog Jack D & Morgan i handen,,där blevo vi kvar,fick även
sällskap av Micke & Aili,,,
Spontanträffar är underbara, sitta & tjata & umgås,,,
Jag hade ju tänkt att lägga mej tidigt igår men nä kl blev nog
halv tre i allafall...
Trevligt hade vi iallafall....
Jag har sovit hela natten & känner mej pigg ändå, ja det
måste vara bettskenan som gör de.

Min lite bakisman sreverade kaffe på sängen idag & ja de kan
jag definitivt leva med,,,,han e för go =)

Snart dax att hoppa upp, fixa lite, plocka med lite ombyte,,
hahahaha min vallningar bestämmer ju över sej själv så det
är lika bra att ha nån extra tröja med!!!

Så ha en underbar lördag allahopa & en underbar lördagkväll.

Vad ska ni hitte på en dag som denna?

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Varit på öppet hus på ett gymnasium i länet :)
    Nu blir det go mat, vin och mys med Stora O.

    SvaraRadera