torsdag 25 november 2010

Honingste är bra grejer...

Vilken tur att jag har mitt underbara citronhoningste,,halsen
raspar & termometern visar över 38,,,
Är trist men hoppas att jag inte smittar Theo & hanen nu bara..

Väntar just nu på min Hane, hans nya jobb innebär massor av
bilkörning & med dessa massor av snö så blir det ju inte
smidigare för dom precis...
I dag har det nog blivit en 13 H dag för honom..

Jag har bestämt mej för att skämma bort honom på lördag
med lite god mat & mys,,de kan han vara värd=)
Theo ska ju till svärmor på ev övernattningspremiär, får
se om han törs hela natten..

Theo & jag har bara burrat oss i soffan & kollat på film idag
det är helt ok faktiskt..

I morron måste jag dock ge mej ut på en liten shoppingrunda
men det får bli en kort en..det ekar i kylen & frysen & kanske
även dyka ner i källaren för jag hörde nåt om att det är
1:a advent på söndag,,kan ju kanske var fint med lite stjärnor
i fönstrena då..

Har ni kollat ordning på stjärnor & stakar än?

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. stjärnor o stakar? lätt väldigt .. mm jaa!! fantasin kanske? Där emot känner jag ett gäng stjärnor och inte lika många stakar, tack-o-lov kanske! ;) Ses på snabbis i morgon.. hahaa.. :D

    SvaraRadera