söndag 14 november 2010

Fars dag!


Fars dag..
'
Ja pappa, idag är det din , din dag bland alla andra
av dina dagar..
Du brukade skoja om det var en slips i år igen..=)
Idag får du mina tankar & min saknad men oxå
mitt leende av alla minnen vi fick.
Älskar dej pappa
Vila i frid!
'
Började söndagen med massage, ja jag kan ju tala om att det
finns värre saker att börja en söndag på, fick lite extra
nackmassage oxå,,hua de värker på hela sidorna av huvvet
för att jag biter ihop så med käkarna men i morron så ska
jag få min bettskena...
Fick ihop en smaskig middag bestående av fläskfilegryta med
utsökta trattisar i =))))
Smaskigt värre!
'
Kunde inte motså,,,hittade Twilight, New Moon & Eclipse till
ett bra pris,,e ju kkul & ha dom med omslag..
Mina true Blood har ju kommit till änden,,vill se mer,vill se massor
men bara snällt vänta,,resten har visst inte ens börjats att spelas in.
kanske titta om dom!
'
Vinkat av Mari & lakrits på tåget, en väldigt speciell katt den där
vi blev kära allihopa i henne här i Ankboet & jag tror hon hittade
lugnet här nästan omedelbums...
Ja de är ju för härligt med djur,,nu när vi hade djurbesök så
känner jag/vi mer hur tomt det är efter Cajjo...
3 månader är det sen han somnade in...
'
Cajjobus med sin panda
'
Jo de var ju så klart trist att vinka av Mari med för helgen har
verkligen varit bra, lugn & harmonisk,,jag har fått vara
storasyster.
'
Nu blir det att ta söndag på redit här, i morron e defullt upp!
'
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Meeeeen.... vad ska jag nu ge dej i julklapp??? En kattunge? = )

    SvaraRadera