fredag 6 maj 2011

The Wall


The Wall.

Min hane är i huvudstaden i dag, på konsert med
Roger Waters.
Hans kommentar var
-GRYMT!
Min svärmor fick en biljett i julklapp,så det har
verkligen varit en mor & son konsert=)
I morron kommer han hem igen.

I dag tog jag ett beslut som nog var första gången,jag
antar att jag får se mej som duktig som lyssnade på
mitt inre.
Theo åkte till sin far idag istället för i morron,jag
behövde vara själv ikväll.
Herr Ågren har suttit bredvid & snott mitt kaffe idag,jag
har försökt att sno tillbaka det men han är envis den
fulingen.

Så kvällen har bestått av sömn & Mc Leods döttrar.

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Ankan-älskling? De är inte din medicin? Jag tycker att du kontaktar läkaren om detta och hör med dem och berätta om ditt mående ! Jag hjälper dig om du vill!

    SvaraRadera