tisdag 24 maj 2011

Alltpåengångdag!

Javaskål!!!

I går var det 2 år sen jag surpricade min Hane & friade
till honom...sicken tur han sa ja så jag fick min
vänstersko *L* ....min älskade fina förstående man <3

Det var en bra dag igår fast lite göraalltpåengång varning
erkänner att jag är trötter i dag...
Började med ett samtal med min läkare,hoppas nu
Fsk tänker som vi,dom får jag ringa i vecka,
Tvåltillverkning!
Ut till kursen & igår stog det tvål på agenda,vi gjorde egna
så våran grupp fastnade för Lavendeltvål.
Får se hur ddom ser ut på Onsdag...kul att lära mej!

Yrade vidare till frisören för klipp & nopp,måste ju se
anständig ut till brölloppet =),inhandlade lite färg oxå!
For hem & kom på att jag skulle ju rensa garderoben
sagt & gjort,,nu kan vi gå in där igen & jag hittar min
skor. Står förvisso 4 kartonger i köket med papper
& annat böös som ska gå igenom ikväll..
Har bara stått där i 1 år =)))
Hann diska disken jättestor & tvätta!

Ja Bella har ju inte slutat skvätta då!
Hon har tagit en omgång till på allas täcke här!
Tur de finns en STOR maskin i tvättstugan!
Jag tror hon protesterar för hon inte får gå ut.

Var & lagade min nagel som lossnat,handlat mjölk
var förbi T & lämnade kläder & skor,fick lite med hem
oxå!
En Java med C & sen så satte jag igång att trimma
gräset!

Åhhhhhhhhh vad kul det var,,jag är kär i trimmern,,
en sån vill jag definitivt ha,,skulle kunna leva med det!
Bort med gräs i slänten så inga Ramro kan gömma sej.

Sen vart de kväller...

I dag kommer Theo =)))))))))))

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar