fredag 6 maj 2011

Ljuv musik...

Då vart den avklarad..premiärturen för detta året!

Tog tag i mej & slängde på skinnjackan,ringde en vän!
Tänkte att Dagny kanske kunde hjälpa mej att rensa
hjärnan lite.
Vi tog en sväng på liten lagom kurvig väg helt fri från
lösgrus endast lite koskit här & där =)
Då jag inte har averkat många mil dom senaste åren
så kändes det helt ok,,,Dagny var lika underbar
som innan..vi var ett hon & jag =)
fast hon gick som en potta skit.

Ska byta dämpare i morron efter besiktningen
(håll tummarna) så då får hon nya stift oxå,sen ska
hon sjunga vackert igen.
Åhhh Dagny....trallalala

Avslutade färden med en spontanJava hos Blomman &
Kryddan & lyckades skrämma lilla E,,filåt

Besiktningstutan..
Snyggt?
Nix men det blir ingen 2:a =)
Min fina fina Dagny,,11 år har vi ihop i år=)

Hanen vart så nöjd med sin konsert igår,den hade
varit en av dom bättre han varit på.

Det är ett minisnäpp bättre idag men det gnager i mej.
Fick ett tips som jag ska kolla upp ordentligt på måndag
tänk så bra om det kunde vara orsaken,,,
Tack A för ditt råd.
Är evigt tacksam över att jag har fina,förstående vänner
& familj som jag kan prata med & bara få vara jag med.
Ni är diamanter värda ska ni veta!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Du ska bara veta hur GLAD jag blev av ert besök! Gillar massor! Trivs så bra i ert sällskap. Sen när ni puttrade i väg på era cyklar tänkte jag stolt : " haha dem där sköna bönorna känner jag" tack för att ni finns i mitt liv! puss o kram i hög

    SvaraRadera