söndag 15 maj 2011

MRO storyn...

Jag kikar ut hela tiden & kollar om det har kommit nån
objuden gäst på uteplatsen...måste skaffa en spade..
fast idag har det regnat & haglat här så då är dom väl
inte ute...
För nya läsare så tänkte jag dela min story om MRO
fobin jag avskyr dom verkligen på heltid..
Läs HÄR så förstår ni min nivå med dom varelserna!

Theo berättade idag att vattenmeloner heter så bara för
att det regnar på dom & de kommer vatten i..

Den efterlängtade enkäten om vårat hyresbolag har jag
fyllt i idag,de blev många missnöjdkryss visst.
Han som håller i de här med lägenheterna får ju aldrig
tummen ur.
Var nere i tisdags & bad han ringa mej ang torkvindan
som jag ska få en ny,våran vägg som vi anmälde för 1 år
sen mm.
Han har inte ringt tillbaka....som vanligt!
receptionspersonalen bara suckar numera när man ber
att han ska ringa...
Nu kanske ni undrar varför vi bor kvar...det är ett bra
område för Theo,massa kompisar som bor här,,alltid
någon att leka med,nära till skolan.
En hållplats i livet helt enkelt.
Visst vill vi ha ett hus så småningom men just nu finns
inte ekonomin till de,jag mår ju från dag till dag.
Jag har hittat ett hus jag vill ha,,kärlek vid första
ögonkastet bara ett stenkast härifrån..fast de bor ju
nån där =)
När dom flyttar vill jag bo där,,,*L*

Hanen kom hem idag,han var mkt nöjd med konserten
med dom "bröliga".
Nu har vi en redi raggarvolvo,ljuddämparen har
kolapsat så de är tur att vi har varsin hoj & Theo
cykelavstånd till skolan.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar