fredag 27 maj 2011

Kan ju vara bra u ha!!!

Tänk så bra de hade varit om regnet tog de sista av
pollen så jag kan bli av med harkliga halsen..
Det får lov att regna i morron med men icke på lördag
då ska ju våran IQ BitchEmma bli fru jue =)
Så soooooolen kom då!

Idag hade jag möjlighet att sova till 10 men vaknade vid
halv 6 & yrade upp men kunde somna om .

Har varit på fikadejt/social träning idag med B & C &
fått lite ärende avklarat,,,mysigt & en liten tur med hojen.
Hämtat min lille pöjk på skolan,,,härligt!
Theo tillbrinade em på gården med de andra ungarna,
Camilla & jag lagade mat,diskade & provade kläder..
Nu så är jag snart klar,bara en kofta kvar..

När jag lagt Theo så kom jag ju på att jag hade lite
kassar & kartonger som blev över vid garderobstädningen
är de bra & ha?

Fick 3 kassar genongåga allafall!.

Nu är det sovning på agendan igen, i morron ska Theo
till tandis men iom att ja är så där totalt livrädd för de
där stället så erbjöd sej Robbab att gå dit med honom
i morron.
Jag vill ju inte smitta han med min fasa!

Bra jag har en fin man som hjälper mej med de mästa.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar