onsdag 11 maj 2011

Tattoo!!!

 Avnjuter ett glas vin en kväll som denna mest bara för
att jag vill!

Började dagen med att försova oss så Theo kom försent
& jag missade kursen,det var utflykt & jag hade aldrig
hunnit ut innan dom for,,stressa? NEJ!
Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde
på förmiddan idag.

Em var vi & klippte Theo,han fick välja frisyr & färg själv,
rött & lila skulle han minsann ha i håret=)
Min lille snygging!
Lämnade Theo hos bonusmamma & tiden bara rusade
iväg för vi stog & tjötade om lite allt möjligt,,redit
trevligt måste jag säga.

Hem & försöka få in Bella men jo lite klumpig e jag &
Bella är snabb,,,,krockade med marken &...
....fläkte min nagel,,aj aj aj...

Käka & tvätta fötterna en gång till, idag var de dax för
TATTOO!!!!!!
Före bild..
Skissen på plats & tattoo påbörjad.

Från början så ville jag ha Old school svalor ovanför
brösten(som inte finns längre) men för att dom tog bort
så många lymfar vid operationen så bör jag inte tattuera
mej på vänster sida,,lymfödemet kan sprida sej till
"bröstområdet" & de kan ju vara dumt sen kan ju inte
ha bara en svala liksom..
Så då tänkte jag göra döskallar eller Yin & Yang på
fötterna men sen så kom min  M.E.J på att jag kunde
ju göra svalorna på fötterna som kompensation för det
jag tänkt innan...ut & googla!
Så igår var vi & boakade tid.

Ja om jag säger att det inte gjorde ont,ja då ljuger jag
en hel del faktiskt men det gjorde inte lika ont som jag
föreställt mej.
Vissa punkter gör ju ondare så är det bara...
Hade trevligt sällskap & stöd av C & Hanen..
Direkt från charken
Ankfötter till berdening!


Saint and Devil

Jag satte Devil på (min) vänstersida för det var på den
sidan som cancern bodde,,,

Jag är så tokigt nöjd,dom är så fina.
I morron ska jag inhandla flipflop *fniss* har
privatchaufför oxå!

Nu slurpa upp sista vinet & vänta på att salvan på
tattoon ska torka,,,sen sova massor md sovmorron
i morron!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Jag vill göra bara en liiiiten på min handled. Inte bestämt vad än.
    Men du...hur funkar det med tatueringar efteråt? Får man bada? Sola? Salva?


    Kram och go natt på din lilla söta Anka!

    SvaraRadera
  2. dem é så jävla snögga att jag tro jag spricker. jag bara måste kolla in dom på nära håll. kanske blir det daniel som ta min oskuld då! vi få se! ring mig, é som sagt hemma hela dagen .K ska till doktor i morgon och få kotisonspruta i axlen så.. vi är hemma, ring.. eller titta förbi! kram

    SvaraRadera