tisdag 17 maj 2011

Sjuttonde Maj..händelserik dag!

Morron blev stressig ,,,IGEN men vi hann =)

Har sovit oroligt i natt & vaknade halv 5 av att Bella
höll på att krafsa på Theos madrass,,,visst hann hon
skvätta lite där men som tur var bara på filtarna,,,
Bara att stiga upp & plocka bort lite tyst då båda mina
grabbar låg & snarkade gott.
Hoppas hon slutar när hon är steriliserad..

Black skulls!
Har rättat till mina naglar idag,hon hade tagit hem svarta
döskallar *L*,,,me like!
Hunnit handla & java hos C...
Varit husmoderlig oxå
*klappar på huvudet*
Senaste måstet..
Knäckebröd med keso & grönsakskrydda!

I dag är det ju inte bara Norges nationaldag utan Söstra
Snorskans mans födselada =)
Passande =),gift med en norska & fyller 17 Maj!!!
För 6 år sedan tog Theo sitt första steg,
Mian hade 27 årsfest för 3 år sen som jag inte kunde
vara med på men jag vet av säkra källa att en del
andra hade väldigt kul Thihihihi.

Det är även årsdagen för min systers besked att även
hon drabbats av bröstcancer..
1 år,,,
Även 1 år sedan mamma blev inlagd...
Shit vad 1 år går fort ja....eller sakta.
Minns det som igår,känslan,oron,,,

Mina tankar har snurrat idag,grunnat en aning för
mycket,,som vanligt,,
Jag vet att jag ska vara glad för att mamma, jag,
Mari & vera lever men tycker att Mr C tar sej lite
för mycket friheter nu,,,en kick i röven skulle han allt ha!

Kanske bäst att sova mej,ska ju lämna Bella till
veterinären i morron bitti...

Hejdåposs!


2 kommentarer:

  1. ja visst oroa på dig bara, men det gör ju dig inte lyckligare.. ;) ( säger hon som är världmästare på att oroa sig) Nä jag förstår dig. Klart att du oroar dig om du ska få tillbaka den eller inte. Men nu är de så att jag känner att du inte få de. Så ta de lugnt! ;)

    Klart i fan du ska ha din tid att bearbeta din sorg.. gör de.. gråt ut, var arg , var ledsen. slå schampooflaskan i duschkabinen, eller sparka på den hårdaste väggen. Alla sätt är bra utom dem dåliga. Ta hand om dig.. kram <3

    SvaraRadera
  2. Döden står o lurar överallt oavsett om man har cancer eller inte. Det händer fruktansvärda saker varje dag då folk blir sjuka och dör av andra sjukdomar än bara cancer, människor dör i olyckor blir utsatta för vidriga saker som fläker upp sår som aldrig går att läka.....som det verkar och som du skriver är du ju frisk NU så försök att se allt det vackra och börja se framåt. LEV NU livet går nog fort ändå o dagarna går ej i repris. För din skull och för dina närmaste GÅ VIDARE Mr C kommer fortsätta att skörda liv det kan inte alltid den männskliga faktorn sätta stopp för. Men Du Vann!

    Kram från en trogen läsare!

    SvaraRadera