tisdag 10 maj 2011

Naturreservat..

I dag vaknade jag i soffan,,skulle ju bara kolla på en
film igår..
Det är ju inte det skönaste att sova i en soffa en hel natt
så jag vart så trött så snosen gick många gånger &
till sist stängde jag av....försovning!
Jag behövde inte stressa ut till kursen som tur är så
dagen blev inte helt förstörd.

Visa DSC01636.JPG i bildspel
Lite lektyr i lådan =)
Vill ha MASSOR ...

Hittade en artikel som gjorde mej glad,detta är "min"
sjö eller den ligger där jag växte upp.

I morron ska jag inhandla lite blommor till uteplatsen &
plantera,rensa ogräs kanske oxå om jag orkar.
Sen kommer ju min lille Theo oxå =))))))))))))))))
Vi ska handla glass förde är nåt man ska ha!!!

Nu kanske jag skulle strunta i filmen i kväll & lägga
mej i sängen istället så jag vaknar på rätt ställe i
morron =)

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar