onsdag 18 maj 2011

Minimini...

Behövde snus idag,jag snusar mini portion & dom
dosorna är ju inte så stora men nu har GR gjort om
minidosan...
Hur ska jag hitta den *fniss*
Se så söt..

I dag vart de dax försterilisering för Bella,hon fick sista
ordet precis innan vi åkte...pinkade i Theos säng....
överkast,kudde,täcke & bäddmadrass...
Förvisso har Theo den renaste sängen just nu men
hoppas verkligen att hon ger sej nu..
På kattparkeringen,vänta på sin tur.

Under tiden hon blev opererad så städade jag lägenheten
hoppas jag fått bort en del dofter,ny kattsand..
Det var en slö fröken som jag hämtade,vinglig & öm.
sovit massor i em!

Nu har hon ätit & druckit lite,lekt lite men mest sovit
i mitt knä.

Jag är oxå jättetrött så lite Greys sen blir det kryss
i sängen minsann.
I morron ska jag träffa mina kusiner,ska bli kul.
Vi ses inte så ofta fast vi bor i samma stad,,tyvärr.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar