fredag 6 februari 2009

Stinn i buken & röksugen=(((

Jaha, så duktig jag har varit ikväll då,,eller inte...ätit aldeles för
mycket strips & varmkorv med massor av "nyttig" dressing...tullat på
Theos godis som jag nu en stund senare får sona för då min
laktosmage skriker aj aj ont ont sen som grädde på moset måste jag
ju äta ca 0,5 l glass oxå mmmm oj höll på att glömma, läsk oxå,,
HALLÅ jag har aldrig läsk hemma ,,dumma jag som handlar hem sånt!
& allt detta bara för att jag är så förbannat röksugen!
12 dagar är det idag,

Tänk så knäpp jag kan bli, just nu så känner jag lukten av ciggrök
åhh känner ni vad gott det luktar av en aldeles nytänd cigarett
*sniffar för fullt* *dubbelsuck*
'
Så dum jag var en dag för 21 år sedan bakom kyrkan i Nässjö,,,men
kan Benet så kan banne mej jag!

Annars har dagen flutit på, vi har tagit det bara lungt, handlat mat &
myst.
Fick hem papper om skola idag så något händer här, väntar några
samtal om jobb & ska ringa några till,,
" De löser sej sa kärringen när hon sket i vasken"

Tittade på min Kitty oxå,,hon är en pärla!
Kan inte hjälpas jag gillar henne, hon är sej själv,,kankse något fjollig
om jag tänker tillbaka till Big Brother men ändå härlig, hon vågar
synas & ni som såg programmet idag, visst var det en fin present hon
gav bort *L*
Var lite nervöst när hon fick stå kvar till sista paret ut men hon
fixade det!

Nähä dax att inta soffan, i morron ska vi till Nabor & fika.
Typ 100 år sen ska bli attans nicigt!
Hejdåposs!

1 kommentar: