måndag 9 februari 2009

Pratisömnare,,,

Första dagen på 2 veckor på jobb,,det känns att kroppen inte hänger
med ordentligt, är trött som en Gnu *L* ja det vill inte säga lite det.
Har haft 2 st minst sagt ospännande nätter här, min stackars hane
fick knappt någon sömn mellan lör-sönd för jag har varit på äventyr
nästan hela natten & berättade allt för honom,,vet inte vilket som är
värst..pratisömnare eller snarkare...
I natt vet jag inte vad som var fel men sovit har jag inte gjort iallafall.
Är väl för mycket att grunna på nu med jobbet, skola ja eller vad som
nu är mitt öde!

Idag fick jag ett erbjudande som jag måste tacka ja till men ska bara
ta reda på lite mera fakta så det inte kostar skjortan men ska försöka
komma fram på den upptagna linjen i kväll *L*
berättar mer när det är spikat..

**************************************************************

Om jag inte minns fel så är det idag 2 år sedan denna dam hittades
avliden. ushanemej så tragiskt!
Anna Nicole Smith
*************************************************************
En tanke till min far blir det idag oxå, det är 2 år sedan vi fick reda på
att hans kropp hade än mer tumörer & cancer.
Det är tungt, Vet inte vad som är meningen just nu men han finns i
mina tankar mest varje dag, kanske är han med mej & tittar på vad
jag gör,,hoppas bara han har det bra.
Saknar massor massor!
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar