söndag 8 februari 2009

Helgen over and out!

Jaha då var denna helgen snart över, i morron ska jag jobba igen.
Efter 2 veckor hemma så måste jag till jobbet, är inte frisk ännu men
det är envist.
Lördagen bestod av Tacos & melodifestival men rå riktigt jag fattar
inte dom nya reglerna alls,,vart tog den hederliga festivalen vägen?
När det var en familjekväll, åt gott, lyssnade på slagers & fjanigt
trallade med (gjorde jag iallafall).
Förstår inte vitsen med flera deltävlingar innan globen!
*

I dag har Theo & mormor varit & åkt pulka en sväng medans jag var
& damsög bilen,,faen vad trist det är då,,
Sen blev det våfflor med mormor & sen for vi till Illharjen & matade
änderna & gick en runda men fy vad jag frös det var så att mössan
åkte på =) Andmatning..
Kallt om öronen *brrr*

..men snö är kul!











7 månader mellan dessa kort..
vilket ser bäst ut!!
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar