fredag 20 februari 2009

Bra energier,,,,

Var på möte med Lernia idag, enligt mej faktiskt ett bra sådant.
Det finns visst en försäkring för oss att vi ska få coachar,,jobbcoachar.
Jag vet inte om det är bara inom denna sorts jobb eller om det finns
överallt.
Är ju så länge sen jag var arbetslös.
Om det sen är så att det låter bättre än vad det är det vet jag inte
men jag har valt att tycka det är kanonbra & det är nog säkert för att
det är nytt för mej.

Aventus som dom heter ska iallafall hjälpa mej med jobbsökande,
hitta skola & skriva cv + allt annat som tillhör arbetslösheten.
Hoppas jag nu inte blir besviken!
Kan dom fixa så jag blir svan måntro *L*

Annars har kvällen förflutit , Theo beställde tacos & det var ju inte så
äckligt precis, har även haft mus ( Theo säger så istället för mys)
sen var det en trött hjälte som däckade under Lets dance..suck, det är
inte samma utan Kitty tittar bara med ett halvt öga numera!

Nu ska jag titta på HJÄLP..det är ett otroligt kuligt program...
knasig men precis min humor!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Härligt! Så bra där skulle jag vilja vara med! KRAM Tina!

    SvaraRadera