onsdag 11 februari 2009

Äta, sova,röka,äta sova,röka,röka,röka,,,

Lite mer än halva veckan har gått!
Idag har det varit på jobbet som om att åka gokart, trucken slirade en
aning på snöen som behagade att falla mestadels av dagen.
Så länge det inte är någon som blir skadad så är det ju kuligt, roar ju
alltid någon iallfall =)
Igår var det några höjdare på möte & skulle ju oxå så klart ha en
rundtur, självklart när jag då ska visa hur det går till där jag är så,,,,
visst håller jag på att tappa en bur & en skrivare fastnar,,,,
ja det är bara att le, vad göra=))

Förövrigt är det lugnt, Theo blev 4,5 år igår usch vad tiden går
snabbt!

Hade ju tänkt att jag skulle komma isäng tidigt denna vecka då min
kropp inte riktigt har hunnit ikapp, har ju ännu dyningar av flunsan
men igår skulle jag bara ringa en snabbis,,,lika bra jag lär men, det
finns inga snabbisar för mej & en telefon men i kväll så ska det bli
tidigt har jag lovat mej själv.

Ska bara ringa & säga gonatt till hanen som är & repar ikväll sen blir
det korsord & kudde.

Jag är så inutahelvetejävlarfucking röksugen,,jag tror jag kommer att dö,
vad ska jag göra?
Hade jag inte haft Theo här så hade jag knallat ner till macken &
handlat MASSA godis & ätit MASSA godis & sen fått ångerst över
ALLT godis jag ätit.
Hade säkert ätit MASSA glass oxå!
På riktigt nu är det jättejobbigt, liksom kryper under skinnet på mej
17 dagar idag!
**************************************************************
Onödigt vetande:
Bröst rör sej
Inte bara upp & ner som man trodde förr, utan oxå inifrån & ut, från
ena sidan till den andra.
Våra bröst hoppar i genomsnitt 8,38 cm för varje steg vi tar.
Det blir 83,8 meter / km & 419 meter under ett lopp som vårruset.
* Studie vid Department of sport and exercise Science,University of Portsmouth

Hmmm,,har svårt att tro på detta,,,tror inte mina bröst hoppar 8,38 cm
för varje steg, dom är ju modell mindre...skumt!
***************************************************************

Godnatt gott folk, bingen nästa här.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar