måndag 23 februari 2009

Theo sjuk igen,,,,,

Vaknade natten mellan lördag & söndag av en hostande Theo,,,japp
så var det dax igen!
38 i feber & snor som inte lossnar, hostar som tur är bara lite &
det behöver inte bli mera.
När ska vi sluta vara sjuka i anknästet, det känns löjligt nu faktiskt!
Tacka vet jag alvedon, det är grejor det!
Så tyvärr kunde vi inte haka på Camilla & Tove till Illharjen i går,
hade ju varit så mysigt annars.
Jag fick en del gjort ändå här hemma, städat & sånt trist.
Så nu är det Vab igen som gäller & febern ligger fortfarande på 38
& en glans i ögonen, stackarn!

Nu har jag skrivit en "att göra när jag blir arbetslös" lista =)
Det blir nog bra när det blir klart för visst finns det att göra massa
trist som inte hålls efter men usch så lång den blev=/

I morron ska jag försöka knåpa ihop ett Cv & söka ett jobb,
ska bli spännande då min svaga sida är att få ner fakta så kort som
möjligt på ett papper, svävar gärna ut,,hm gör nog samma sak när jag
ska förklara något oxå kom jag på....nåt mera att lära mej *L*

Min fina hane var uppe här med min bil innan, nu ska jag ha värme i
den. Du e så snäller så snäller!

Nu ser jag fram mot att vi inte ska vara sjuka mera, jag hittar ett
kul jobb/ kul utbildning, dålig energi håller sej borta, in med massa
positiv energi, massa kärlek till mina nära & kära, roliga partyn
(bara 2,5 v kvar till ankparty*rugg,rugg*), mera fikastunder,
barmark så det går att hojka, mera picknick,mera sol, mindre snö!

*Allt blir inte som det ska bli ,
utan det blir vad man gör det till*




Nr 3
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar