onsdag 16 februari 2011

Bio..

Theo har ju sportlov denna vecka & ledig från fritids,ja jag har
ju oxå sportlov, så idag fick det bli bio för oss.
Trassel.

Theo gillade den=)

Sen blev det Mc D,ja en redi slapp & mysdag.
Bio är mysigt bara det att man går för sällan.

Frossade runt i Pl ljusen som kom igår,,åhhh de luktar så gott
är ju lätt att bli beroende kan jag ju säga!!!
Vackert!

Jag har ju noterat att vi inte är ensamma i lägenheten men jag
vet inte riktigt vad det är eller vem det är.
Nu precis så vaknade Theo till så jag gick med han in i sitt rum
igen...btw så har han sovit 2 nätter av 2 möjliga =)))
Nåja när jag kommer in där nu så står båda hans
garderobsdörrar vidöppna & den uppblåsbara hammaren ligger
på golvet.
Jag har suttit i soffan hela tiden & Theo har sovit & inte varit
uppe.
Hmmm märkligt!
Undrar vad dom vill?
Bella har inte visat nått särskilt tecken fast iofsej så är hon
väldigt sällan inne i Theos rum...


Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Halkade in på din blogg i en stund av ohejdat surfande :-)
    Och fann en namne och en trevlig mysblogg som jag ska undersöka en annan dag när jag har mera tid.
    Men ett avtryck har jag gjort så länge.

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag var och såg den filmen med barnbarnen Den var riktigt sevärd.
    Kram!

    SvaraRadera