lördag 19 februari 2011

Me like...

I det stora hela har det varit en bra dag,förutom att jga är lite
för lättirreterad men det får vara så..ett tag till.
Hade en mysig fika/lunch med Emma & Sussie osså barnen
solen sken & fikat var gott,,bara kaffet som kunde varit mindre
berskt =))
Fixade nytt batteri i min nya fina döskalleklocka,,de e bra =)))
Ja att jga är förtjust i lila OCH döskallar har ni kanske inte
missat, Emma gjorde min dag idag efter lite lådrensning..
Åh så fin va,,ska sitta på min väst tror jag!

Fick lust att baka lite bröd ikväll,ja de blevo faktiskt gott.
Hembakt bröd till frukost..
Har hört att Ingefära ska vara bra & nyttigt så inhandlade ett te
som var väldigt gott men när jag googlade på Ingefära så stog
det att om man äter cancermedicin bla så ska man ta det varligt
med just Ingefära,,,hade ingen aning om det..
Visste ni det?
Om ni visste det så undrar jag varför?

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar