måndag 14 februari 2011

Glad...

För ett tag sen så hade Gretas blommor en tävling på Facebook
om en bukett blommor dagen till ära..
Ja ni vet ju vilken tur jag har haft i mina tävlingar =)))
men skam den som ger sej....

Min motivering löd så här:
Min mamma ska få den buketten bara för att hon är så
stark & reder ut allt som varit detta år.

I dag på fm ringde telefonen....TJOHOOOOO,dom hade
utsett mej som vinnare!!!
Så buketten blev hemkörd till mor min,,så glad jag blev.

Otroligt vacker bukett.

Lite vardagslyx var det dax för idag med,nu är det mina egna
naglar som vuxit ut med förstärkning på,liten dekoration på
nageln.
Åh glad nr 2 idag,,Annika på Studio 12 hade köpt nya
dekorationer åh hon hade anammat att jag gillar döskallar..
Nya fina naglar med döskalle på.

Även ett diplom från Bröstcancerfonden kom till vår Mc klubb.
Då vi är 2 i klubben som har gått igenom bröstcancer så är det
ganska klart att vi skänker dit, det gjorde vi även förra året på
vår fest.
Även bäckar små...

Nu inväntar vi Theo & då blir det fika & mina killar ska få lite
presenter..mysa på Valentindagen!
Alla samlade i Ankboet,,,då ler jag!

Lindorkulor av min man.

Har ni haft en fin dag?

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten och va snällt att ge bort till mamma :)
    Vad skulle man göra utan mammor?
    Ha en fin alla hjärtans dag :)

    SvaraRadera
  2. Din Mamma är säkerligen väldigt stolt och lycklig över sin tappra och varmhjärtade dotter! Och glad över den fina buketten såklart!

    Jaarå tack, jag har underbara ungar och man som kramat mig lite extra idag!

    Bamsekram!

    SvaraRadera
  3. vad kul att du vann och mamma mb blev väl glad? Annars har våran dag varit som alla andra dagar! Vi kommer förmodligen fira den här dagen kanske till helgen eller mer närmare löning.

    kram till er

    SvaraRadera