fredag 11 februari 2011

I en annan del av Sverige..

...ja där har våren börjat!
Här snöar de!!!!
En hel del faktiskt.

I dag gjorde vi Theos belöningssystem,jag gjorde mallen & han
färglade & ritade dit lite döskallar i GULD!
Det blir en överraskning när han sovit 14 dagar i sin säng,jag
vet inte riktigt vad än.
Teamwork.

Jag hade ju bokat med mej själv att jag skulle ta tag i mitt
kaosiga skåp, japp de är klart..lite slängt,skivor i fodral,
skrivaren fick plats som jag hoppats..jo jag är nöjd.
Före & efter!

Hunnit med lite fikadejt innan Theo for till sin far men hurra för
mej,,han kommer på måndag kväll igen för si de är ju sportlov
& de har ju jag med!

Börjat planera för nästa tattoo oxå,vill helst nyss men får snällt
vänta till April....
Nyfikna?
Ni får oxå vänta till April =)))

Kvällen bestod av wok & rött vin.

hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Du har en award att hämta på min blogg :)
    Ha en fortsatt trevlig lördag och helg :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill till den där andra delen. Var den nu finns. Här har det kommit en halvmeter till av det där onämnbara.

    SvaraRadera