fredag 25 februari 2011

Den leksaken...

I dag är jag hemma & vilar,febern var på 37,6 & jag fryser.
Theo & jag tog en dag off(han e ledig på fredagar)
Så honingste & flecefilt & Bella i knäet,,snart en film så ska
de nog bli SPA i morron hoppas jag verkligen.

Digitalkameran som vi har i våra ägor har jag inte riktigt
tagit mej tid till att lära mej även om jag tycker väldigt mycket
om att fotografera.
Jag vill kunna ta närbilder så jag kllade igenom inställningar
,,tjohooooooooooooooooo jag lyckades...
Det nya armbandet som jag fick..

Theos öga.
Mixtest,,
Kul att experimentera,nu ska jag bara rota fram manualen så
jag kan lära mej resten av kameran!



36 år.

Denna polisbil har nog ca 36 år i bagaeluckan.
jag tror jag var runt 3 årsåldern när jag egentligen ville ha
en brandbil på en marknad,nu fanns det inga brandbilar så
det blev en polisbil.
På den tiden så gick den att köra med & när den kom till
en vägg så körde den upp på väggen & välta tillbaka på
hjulen igen.
Den har följt mej genom livet & alla flyttar,den är mej kär.

Har ni någon leksak som är lite de
där extra?
Ni får gärna lägga eran leksak i din blogg ,lämna gärna en
kommentar så kan jag gå in & titta..

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar