tisdag 8 mars 2011

En lista...

Hittade den hos Fru Gårman,sno den du oxå men glöm inte
byta ut svaren *fniss*

SKOR:Älskar skor, vandrar mest omkring i mina Doc
           Martens eller vinterkängor.


SNEAKERS: ED Hardy,,

JEANS: Älskar jeans men har inga passande just nu nu =((

T-shirt: Ja de är pajsigt!

Underkläder: Jo dom sitter där..
Väska: Byter mellan mitt pimpade loppisfynd,den skotskrutiga
           & militärväskan.

Plånbok: En jättefin som påminner om ED hardymotiv..

Solglasögon: 2 par,ett par som jag kör hoj i (gula) de andra
                    paret för resten av min tid i solen.

Klocka: Min döskalleklocka jue,det hänger en på
             köksväggen oxå.

Smycken: Vigselringarna. läderarmband,
                näs/haka/öronpiercing

TV: I vardagsrummet och sovrummet.

Mobiltelefon: Jag som ALDRIG skulle ha mobiltelefon,fast
                     sedan 1997, en sony ericsson w995

Dator: En bärbar Toshiba

Lotion: Ibland när jag kommer ihåg,,då blir det Fenjal

Deoderant: Garniers mineraldeo
Tandkräm: Ja ett par olika

Schampoo/Balsam: Shampoo jajamen RESQ Hair,
                                Jane hellen

Tvål: RESQ Spa

Parfym: Gucci,Mysk,Fenjal

Mineralvatten: Soda stream smaksatt med lättdryck

Vin: Rött,Rose & vitt

Drink: Capten Morgan & Cola

Bröd: Knäckebröd eller linongrova

Mat: Ja, de gillar jag..

Glass: Litet utbud i laktosfridisken men hittade nån med
            blåbär & hallon,,,mumsig

GODIS: Jag vill äta allt men inte min mage men får jag välja så
              är det vit choklad,skumtomtar & mörk choklad.

SÄNG: Japp,en ombyggd kökssoffa frän ca 40 talet.

Magasin: Amelia,korsordstidningar,mcfolket.

Nån som vill anamma denna?

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Jag ta ju givetvis utmaningen, men Captin Morgan o cola? Nää men de gå ju inte!!! Vad dricker du dagen efter du é bakis? Jag kan inte groggs med cola som att jag dricker de dagen efter ja o annars med! Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi... Den här är rolig att läsa hos folk. :)

    SvaraRadera