lördag 5 mars 2011

Nöjd...

Att idag har det varit en energigivande dag minsann.
Började med att lämna Theo hos mamma som han önskade
ja mamma var så nöjd så nöjd,,en Theo/Mormor dag med
fika på stan & kvalitetstid tillsammans.
Fina mor hade vait här & diskat åt oss under tiden jag vart
iväg,,,hon e för söt=)

Kursen i dag har varit i fötternas tecken, vi började med
Quigong sen gick vi till relaxavdelningen där vi fick stoppa
föttena i såpvatten med plastpåsar & ullstrumpor,,,mmmm
härligt.
Fick tips om,,ja jag kallar dom för kärringknölar som man kan
ha bredvid stortån ,om man har problem med dom så ska man
öva & spreta med alla tårna,,de ska jag definitivt testa då
mina såna börjar att göra sej påminda!

Sen valde jag Ringblomsolja till min fotmassage,,
Ja gu så skönt det är,relaxmusik & isvatten.
Bara ligga där,ja jag somnade nästan,kommer inte riktigt
ihåg när jag var så avslappnad sist.
Sen fick vi skalpmassage(tror jag det hette),det är som en
visp som masserar huvudet,,underbart skönt det oxå.
Så nu längtar jag till vi ska få ansiktsbehandling & massage.
Tänk så viktigt det är att ta hand om sej själv!
Något jag är urkass på.
Är ni duktiga på det?

På em följde jag & Theo med & lämnade Tove hos sin
pappa i Växjö & passade på att kika in på Flying Eagle,
stövlarna som jag tittade på när vi var på slottsnatten hade
kommit in.
Galet så många snygga skor det finns där,,,önskar jag vore
rikare!
Min man sponsrade mej en hel del för han tyckte jag
behövde ett par stövlar,,min tanke är att jag ska ha dom
även att köra hoj i sen.
Till saken hör att jag har oerhört svårt att hitta stövlar,mina
vader är för stora för mina fötter,,,önskar att jag hade kunnat
skylla på fotbollen men tyvärr =))..nu är dom ju iofsej
fyllda med onödigt vatten av okänd anledning,ja benen altså.
Me lika a lot!

I morron kväll ska jag blöta ner skinnet & forma efter mina
ben,det tipset gav säljaren mej.
I värsta fall får jag sova med dom på om dom inte hinner
torka innan natten *asg*

Kvällen har bestått av pizza,hårfärgning & lite mys..

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar