lördag 5 mars 2011

I will try,,,

Efter en hyfsad lång morron i sängen allihopa så kom jag upp
& kammade luggen..
Hanen har sovit i Theos säng i natt,ja för att få någon sömn,,
en fru som snarkar,en bonusson som sparkar runt & en katt
som attackerar honom under täcket..
Ett hårt nattliv han har *L*,han hade sovit gott iallafall.

Ikväll kommer Lillasyster & rockar loss här i staden,jag blir
hemma,,mina pipiga öron & massa folk,,,nope inte just nu
i mitt liv!
Körde upp Hanen till klubben iallafall,det är ju lite att fixa &
trixa med inför kvällen.
T & C får stå för Bitchandan ikväll =))))

Var inom hälsokost & inhandlade ett te som skulle vara bra
mot vattensamlingar i kroppen.
Billigt!
Det är: maskros,Kamomill,persiljerot,Brännässla,Fänkål &
Pepparmynta i,,ja de var gott oxå..
Utvärdering kommer.

Tips mottages gärna om ni sitter på nån huskur när
kroppen samlar vatten!
Kattgräsodling.
Jag ska försöka odla kattgräs till Bella & Pixie idag,blev lite
mycke vatten så det ser mer ut som att jag odlar ris *L*
Hahahahaha får se om jag lyckas.

I dag blev jag oerhört glad av en kommentar från en kompis
som inte skulle sagt nåt om han inte menade det..
Han tyckte jag var snygg i mitt hår & att jag passade i det.
-Du ska inte låta det växa mer nu va? frågade han..
Nä det får förbli kort nu,jag trivs & känner mej fin MEN jag
saknar allt det röda=)
Då                          Nu

Ikväll ska jag samla in energi, Theo & jag ska käka
McDonalds (lovade visst det i ett snabbt ögonblick),vi ska
mysa ner oss i sängen & kolla på melodifestivalen & smaska
gotter..

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Tycker att du var snygg i det röda o snygg (tuff) i det korta-
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du ser jättebra ut på båda fotona tycker jag!

    SvaraRadera