onsdag 16 mars 2011

Loppisfynd...


Hittade lite på loppisen innan jag var tvungen att gå ut!
1. Korg med Spindelmannen till Theos mjukisdjur.
2. visade sej vara en ishink men den får bli matförvaring.
3.Gardin med drake på fast ångrat mej, 
det får nog bli Tradera.
4.Batiklinne =)
Summa: 25 kr

En kofta med döskallar inhandlades oxå & en tandborste
med en Anka i fick jag,,trycker jag på botten så blinkar en
lampa så länge jag ska borsta =))
Häromdagen så kom min vinst oxå,,,underbar tandkräm,,den
smakar jenka tycker jag,,mumma...

Annars så är det OFF i Ankboet,jag mår skit rent ut,ångerst
inte i kontakt med mina känslor alls,känner liksom inte det
som jag vill känna...saknar "pirret" i magen,lusten att göra
något.
Jag känner att det skulle kunna trilla ner en bomb bredvid
mej & jag skulle bara rycka på axlarna.
Hatar att må så här, jag vill ju må bra,orka umgås,orka
skratta känna våren & njuta av solen,,
Vill hitta mej själv,,hitta orken,viljan & styrkan!
Bara känna att det är kul att gå utanför dörren eller ta en
Java med en vän!
Orkar inte prata med någon eller träffa någon just nu..
Ja sen saknar jag Theo,,det är ju han som får mej att vela gå
upp på morrnarna,,saknaden av att ha honom varannan
vecka blir ju inte mindre när jag mår så här...
Han är ett positivt måste...

Var hos min kurator i går iallafall hon är helt övertygad om
att jag kommit in i en deppression ,sviterna efter allt med
mej,min kompis,mamma & systers sjukdom.
Fick restruktioner om att göra sånt jag mår bra av,lyssna på
min kropp & själ,,vad vill jag göra?
Vad orkar jag?
Lättare sagt än gjort..
Tänker jag efter så är det ju en helt galen situation,,vad är
oddsen att det ska hända!!
Inget ovanligt visst,,jag har en telefontid med läkaren på
måndag,har lite förslag som hon ska få beakta..
Jag orkar inte må så här!!!
FÖRBANNADE JÄVLA SKITCANCER!

Efter en 13 H nattsömn så har jag börjat i Theos rum,rensa
möblera om.
Jag vet vart han har fått sitt hamstersamlande ifrån i allafall..
jag får inte slänga något för den grejen kan vara bra att ha!
Sin morfar upp i dagen (ja ok,jag oxå då)
Så jag får passa på nu när han inte är här & se hur mycket
han saknar av grejorna.

Jo,jag vet,,skulle inte dragit igång med hans rum när jag mår
så här,,,me i ett nötskal tyvärr!

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Tänker på dig och hoppas att du snart tar dig upp så sakterliga. Jag tycker du är en oerhört tapper tjej!

    Varm kram!

    SvaraRadera
  2. Jag bara önskar att jag kunde trolla, och ta bort allt de där onda. Jag har så många funderingar kring detta, men tycker att det är för privat här. Ta de när vi pratas vid!

    Med du , du få vara deppig, du få vara ledsen, det finns säkert en mening, tiden kommer när det är dag att resa sig upp! Men som jag alltid sagt innan, jag finns här ett samtal bort! Bara att ringa, natt som dag.

    Du är en helt underbar person som jag aldrig kommer kunna leva utan.

    Din blomma ♥

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att behöva må dåligt men efter allt du varit med om så är det inte så konstigt.
    Hoppas det löser sej snart så vi får se o höra en glad anka igen.

    Sköt om dej vännen!

    SvaraRadera
  4. Tänker också på dig en massa ska du veta!
    Kramas!!!!

    SvaraRadera