fredag 25 mars 2011

Gojjibär..

..börjades dagen med här,,gott på filen!

Efter frukost var det presentöppning,Hanen hade med
present från Theos Moster..hon vet hon =)
Spindelmanhanduk till Theo
..marsipanägg till mej =)

Idag hade vi ansiktsbehandling på agendan på kursen,ja de
gick inte att klaga på minsann =)
Rengöring,ånghandukar,ansiktsmask & massage.

Även idag har camilla & jag tagit våran promenad,känns bra.
Vi ska även ta upp våra kunskaper i bugg,,de ser jag fram
mot verkligen,,träning & skoj samtidigt=)
Har haft premiär på biltvätt idag,,jo sant,,jag har aldrig tvättat
i en tvättautomat innan  *L* måste erkänna att jag var sugen
ppå att sitta kvar i bilen =)

Nu ska jag försöka värma upp min nacke,vaknade med
nackspärr i dag,,mindre nice men hoppas på vetekudden.

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Vad ska ni börja dansa bugg? Vet du vad? när jag var ung och aktiv dansade jag bugg 2ggr i veckan ;)

    SvaraRadera