tisdag 1 mars 2011

Skruvar lite,,,,

När vi köpte våran sänggavel så blev det ju genast konstigt
med dom nattduksborden som vi hade,,hade helst velat ha
gamla höga pottskåp men det är ju inte alltid man får som
man vill =) ,,kanske i framtiden!

Nu sålde dom hallbord på Netto till hyfsad peng som nu får
bli sovrumsmöbel..
Det passar inte riktigt med vita men det får vara så tills det blir
varmare uta så jag kan förgamla dom på nåt vis utan att
förgifta oss inomhus..
Tips mottages tacksamt!
kan funka..
massa skruv,plugg & beskrivning
nästan klart,,
Hanen får ta resten,förstår mej inte på denna mojäng!

Älskade tulpaner

Jag kan inte påstå att jag mår bättre,håller mej på en rät linje
orkar inte umgås eller småprata,,men det behöver jag inte
heller,,jag har ju katten på dagarna & Hanen på kvällen =)
På Torsdag kommer Theo igen =))))))))))
Ska dra mej till kursen i morron men ska nog besöka
träningslokalen & försöka få ur mej lite.

Kanske göra som Lill-Babs,ta en kartong med krukor & ge
mej ut i skogen & kasta & skrika  eller prata med träden.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar