söndag 6 mars 2011

En något unken smak...

Hahahahahaha vad jag skrattde gott åt Ove på Solsidan...
Fast Dijonsenap fick en lita annan smaktanke=))

I går skulle ju Theo & jag mysa framför melodifestivalen,,,
jag somnade, tråkig morsa han har men det bara gick inte att
ha ögonen öppna,,är ju inte så där found av nutidens
melodifestival, fast att somna är ju kankse att ta i lite..
Stackars barn men vi hann äta Mc D iallafall!
Kontentan blev ju att jag vaknade vid 21,30 tiden & kunde
jag somna sen,,nix!

Gjorde samma blunder idag, 1 H mellan 18-19 fast nu ligger
jag i sängen & bara det är ett plus i kanten.

Lösa lite korsord kanske...

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker du låter väldans sympatisk, jag!

    SvaraRadera
  2. Natahlie wilhelmsson6 mars 2011 kl. 22:35

    Ove o hans jä*la fruuuu! De e inte bra för hälsan att se på dem. XD

    SvaraRadera
  3. Jag har hört att vill man bli av med vatten ska man dricka vatten, men om de stämmer vet inte jag!

    SvaraRadera
  4. du har vunnit tandkräm! =)

    SvaraRadera