måndag 25 november 2013

Black Sabbath levererade !

Jag har haft en fantastisk helg, mått kanon förutom den
envisa hostan då.
Njutit, lyssnat ,sovit, ätit, gått, hängt med min hane
 & umgåtts med släkten.
 
Startade hyfsat tidigt så picknick kunde intagas.
Mjölby första stoppet..
 
 
Denna fula potatis i min & Robbans rondell
 
Landade in på hotellet & slappade lite innan det var dags.


Black Sabbath med Ozzy på sång !
 
Jag är helt lyriskt, så fett bra.
Jag är så lycklig att vi åkte!
Dom levererade...
 
 Vi e redo ......

Lite kuligt...kö till toaletten..
Herrarnas =)))))
 
Lördagen blev det stros på stan, gate upp & gate ner i
5 H,,bara kolla & ja,,,bara vara !
Robban fick botanisera på JAM en stund så jag
kunde vila fötterna.

Slottet !

Stackars vakten, ingen mössa hade han under hjälmen
får nog virka en & skicka upp till dom =)

Vackert.

Cappucinopause !

Tunnelbana hua =)
Inte åkt sån däringa sen jag var 13 år...
 

Hittade ny rökelsesort som var helt underbar !
 
Lördagskvällen så var vi hos Robbans bror & sambo.
Svärmor var ju med oss till Stockholm så det var
god mat & dryck hos dom.
Är så sällan vi träffas.
 
Efter söndagsfrukost,,hotellfrukost är så gott!
Så begav vi oss hemåt..

Denna passerade vi.
Brrrrrrrrrr
 
Hämtade Theo, Hanen repade & jag bara var..

Grabbarna slapp <3 p="">
 
Ja de var en bra helg !
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar