onsdag 27 november 2013

Symaskin & svordommar..

Denna veckan är det en del som bör göras .
 
Tanken är att vi ska fixa till Theos rum i helgen, fick
en superide av en vän för ett bra tag sen & sen kom vi
över hyllor till bra pris i en konkursaffär som vi ska
hämta nui veckan.
Hanen får snickra & jag får trixa.
 
Min plan idag var att fixa Maris julkalender, vi har
ju som tradition jag & syrran att göra en kalender
till varandra varje år =)
Barnsligt roligt !
Men efter smskoll igår så blev det ingen träning idag då
jag fortfarande hostar & tur var väl de kanske för
idag kom tröttheten så fm gick åt till att vila istället
för paketinslagning.
Ja så dagen blev ju förskjuten typ men jag fick vara så
 smart & tänka på att jga ska orka resten också  ja då
bör jga lyssna på min kropp...enkelt!
 
Blev gardinsyning & några svordommar i alla fall.
Pixie inspekterar..

Symaskinsrace !
 
Har fått upp gardiner i köket också, ja tillomed strukna
i år...
 
I morron får det bli paketinslagning & fixa Hanens
kalender, måla lite till Theos rum innan gruppträffen
på ETU.
Det plockar med en hel del när ett rum ska fixas till men
de ska bli så kul.
Tur jag har en händig man <3 p="">
 
Nu bör jag nog sova några låtar..
 
Har skött plankningen i dagarna 2, 20 sek/dag.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar