tisdag 19 november 2013

Plankutmaning ! Är du med?

 
Detta är envisa baciller, att jag har minsann inte varit
allt för aktiv dessa dagar.
Kroppen har värkt, likaså huvet. Frusit & svettats, sovit
som aldrig förr & drömt mardrömmar & annat konstigt.
Feber, snuva & hosta..sen i Torsdags kväll.
 
Nu är jag på febergränsen & jag låter som
Margaretha Krok tycker min man =)
Så jag får väl passa på att öva på nyårastalet när jag ändå
ligger här o inget annat har för mej.
 
Enl min vårdcentral har inte influensan kommit ännu
så om detta inte är influensan ,ja då vill jag verkligen
inte ha den,,,,
Nu hoppas jag att det går åt rätt håll så jag orkar med
Ozzy , att lyxa på hotell & gratta svåger i helgen.
 
Det som är mest pinsamt är att jag hann vara 1 dag på
praktiken sen blev jag sjuk,ja & innan dess var ju Theo
hemma & var sjuk...
Vet att jag inte kan rå & att min kropp är nedsatt i
immunförsvaret men de känns inte bra ändå !
 
Fast jag mår inte ångerst & de är ju positivt...tack
min braiga läkare som hjälpte mej.
 
 
Jag har utmanat min man & mina IQ-Bitchar på detta
Robban, Emma & Mia är på start på Måndag.
 
NÅGON MER SOM ANTAR UTMANINGEN ?
 
Nu ska jag slurka i mej mitt Ingefär/citronte innan sängen
får göra sitt..
 
Hejdåposs!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar