lördag 2 november 2013

Ljus till fäder & Farfar

Idag var det dags för Växjö & Robbans pappas grav.
Önskar att våra fädrer låg lite närmare här så det
kunde bli oftare besök.
 
När vi kom hem så gick vi till Theos Farfar med ett
ljus också, tycker det är viktigt att Theo får vara
med att göra såna saker.
 
Saknaden är stor men jag är övertygad om att dom
är med oss när det behövs.
 
 
 
Passade på att gå in på skopunkten det är ju snart
vintersäsong & Theo behövde vinterskor...
Har haft turen att ärva innan men nu i år finns det
ingen att ärva av längre..
Skopunkten är bra skit...
Köp 3 par & få de billigaste på köpet !
Kul att grabben gillar färger, turkosa & gröna
valde han aldeles själv =)
Nu hoppas jag att dessa räcker vintern ut för han
sliter skor galet min pojk...
 
650 :- för 3 par får jag vara nöjd med.

Även jag fick handla,,,
Bästatste rökelserna på The KJ Store min favvobutik
i Växjö.
 
Musikaffären var stängd så Robban fick ingen fröjd idag.
 
Somnade som vanligt på vägen hem, de är nåt sövande
med mej & att åka bil...somnar nästan alltid.
 
Nu har vi slappat lite & ska bege oss till Näsby &
Allahelgonamysa med Hanna, Tony & deras ungar...
 
Passar bra för dom bor precis vid kyrkogården så det
blir lite extra moahahahahahahaha...
 
Mysig kväll till er alla!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar